0

Η KATERINA STIKOUDI που ξέρει να κερδίζει τις εντυπώσεις τόσο με τις φωνητικές και χορευτικές της ικανότητες, όσο και με την παρουσία της, σε συνέντευξη που έδωσε στο ένθετο "Glam" μίλησε μεταξύ άλλων, για τα προσωπικά της, το προσβλητικό πανό που της είχαν ετοιμάσει σε γήπεδο στην Κύπρο, ενώ έκανε και το δικό της σχόλιο στην ατάκα... "από φωνή... κορμάρα.".

"Από κορμί φωνή και από φωνή... μουγγή, έχουν γίνει γραφικοί. (γέλια) Δεν με πειράζει πάρα πολύ, να σου πω την αλήθεια. Εντάξει, είναι μια ατάκα πια, που ξέρεις ότι ο άλλος θα πει... Ωστόσο, δεν θα μπω στη διαδικασία να πείσω κανέναν γιατί αυτό που κάνω είναι πολύ συγκεκριμένο. Δεν προσπαθώ να αποδείξω ότι είμαι μια καλλιτέχνιδα που θα τραγουδήσω τραγούδια της κυρίας Γαλάνη ή της κυρίας Αλεξίου. Ξέρω τι να αγγίζω και μέχρι πού φτάνουν τα όριά μου", δήλωσε η ίδια χαρακτηριστικά.



Για το πανό στην Κύπρο με τα σεξιστικά σχόλια

"Δεν έχω τίποτα να πω... πραγματικά. Η άποψη 10 ατόμων δεν εξέφραζε όλους όσοι βρίσκονταν εκεί. Δεν το παρατήρησα καν. Την επόμενη ημέρα το έμαθα από τα Μέσα. Στα γήπεδα γίνονται τόσα και τόσα... Μπροστά τους, ένα πανό είναι αδιάφορο. Πέρασα πολύ ωραία. Ήταν μοναδική εμπειρία, καθώς δεν είχα ξανατραγουδήσει μπροστά σε 30 χιλιάδες κόσμου. Θα το έκανα ξανά με μεγάλη χαρά!".

Για τις φιλίες του χώρου

"Δεν έχει τύχει ποτέ. Έχω καλές σχέσεις και συζητάω και όταν βρεθώ με κόσμο του χώρου θα μιλήσουμε και θα αναλύσουμε τα πράγματα πώς είναι... Δεν έχει τύχει ποτέ να κάτσω έτσι κολλητή παρέα με κάποιον. Απλώς δεν έτυχε... όχι ότι το αποφεύγω για κάποιο λόγο.".



Για τα προσωπικά της...

"Είναι πάρα πολύ ωραίο να έχεις σχέση με έναν άνθρωπο που σε καταλαβαίνει, να μπορείς να μιλάς και να προβληματίζεσαι, να σε νιώθει. Δεν θα μπορούσα πραγματικά να είμαι με έναν άνθρωπο που δεν συμφωνεί με αυτό που κάνω, που δεν του αρέσει... Είναι σαν ο ένας να ακούει όπερα και ο άλλος να πηγαίνει στα μπουζούκια. Είναι θετικό να έχεις πολλά κοινά ενδιαφέροντα με έναν άνθρωπο που είσαι μαζί. Αλλά δεν βασιζόμουν ποτέ στους άλλους.

Είμαι ανεξάρτητη, πάντα θα είμαι, είτε κάνω οικογένεια είτε όχι. Θέλω να έχω τη δική μου δουλειά, να έχω κάποια πράγματα, δικά μου αποκλειστικά. Όχι εγωιστικά με την έννοια "είναι δικό μου, δικό σου" κι αυτά. Να νιώθω ασφάλεια και να κάνω πράγματα για μένα. Δεν μου αρέσει να εξαρτώμαι και να έχω ανάγκη κανέναν. Γι αυτό και έχω φύγει από το σπίτι μου, έχω ανεξαρτητοποιηθεί από τους γονείς μου σε πάρα πολύ μικρή ηλικία. Από 18 χρονών συντηρούμαι μόνη μου, οπότε είναι στάση ζωής να μην ζητάω.".



Το θέμα γάμος και οικογένεια το σκέφτεται;

"Μ' αρέσουν πολύ τα παιδάκια, τα αγαπάω πάρα πολύ... Θα ήθελα να κάνω πολλά, αλλά πλέον φτάσαμε να λέμε πως για να κάνεις παιδιά πρέπει να έχεις λεφτά, διότι αν δεν έχεις λεφτά τι θα φάνε τα παιδιά; Ξέρεις, είναι σκέψεις που τις κάνουμε όλοι... Θα ήθελα να με αξιώσει ο Θεός σε μια 5ετία να κάνω οικογένεια, κάποια στιγμή που θα νιώθω ότι είμαι έτοιμη να κάνω αυτό το βήμα...

Δημοσίευση σχολίου